måndag, mars 01, 2010

skarpning i leden

den har gangen ar det pa riktigt. den har gangen ska jag gora det. Jag har bestamt mig! den har bloggen ska fa nytt liv. Jag ska borja skriva igen. Och ja, jag vet vad ni tanker: det dar har vi hort forut, annu en gang ett tomt loft om fler rader pa bloggen. Men den har gangen har jag bestamt mig. JAG SKA! inte for att jag maste, inte for att jag nu an en gang har lovat(och den har gangen pa riktigt), nej, JAG SKA for att jag VILL! Jag vill skriva. jag tycker om att skriva. ibland daligt, ibland lite battre, men det far mig att ma bra. Jag far utlopp for funderingar och kanslor. Och funderar gor jag fortfarande, aven om jag inte har delat med mig sa mycket pa senaste. Och det dar med att fa utlopp for mina kanslor, det ar ett maste. for kanner gor jag, ofta for mycket. Jag kanner en sak ena dagen for att nasta dag borja ifragasatta om det jag kanner faktiskt ar ratt. En fraga som jag staller mig att for ofta. vem vet, inte du, vem vet, inte jag. vi vet ingenting nu, vi vet inget idag. Det ar sa jag kanner nar ordet "Kansla" maste paras ihop med ord som "ratt" eller "fel".
det enda jag vet ar att tiden gar fort. Det ar radan Mars och varje dag kommer jag ett steg narmare HEM.

Inga kommentarer: