fredag, april 23, 2010

inte langre en hemlis

jag hade inte tankt beratta for nagon, men nu berattar jag for alla som vill veta. Jag har operarat mig igen. inte lika farligt som forra gangen men lika valbehovligt. Det kanske verkar som att jag bara opererar och opererar, och jag stressad med det har beslutet. men vad som inte syns pa ytan ar hur mycket det har gjort ont, inte bara nagon manad utan hela forra varen, hosten och i var. forhoppingsvis var det har tredje gangen gillt och jag kommer komma tillbaka starkare an nagonsin. "bara" 6 veckor innan jag kan simma igen, och beraknat 3 mander tills jag ar 100 procent. Ja, ja, jag vet att jag inte far stessa men jag maste ha nagot att se framemot.. forutom att jag ska komma hem i sommar :) 3 juli, jag hoppas ni ar redo, for det ar jag.

Inga kommentarer: