fredag, juni 26, 2009

Sol i sinne, Brun inne - Rudolph

Förövrigt så lyssnar jag mest på Sune förjämnan nu. Jag laddade hem Sune och klantpappan och kan inte sluta skratta. Rudolph Andersson är min nya idol. Jag riskerar att bli uppfattad some en freak när jag går och skrattar för mig själv påväg till skolan, men det är en risk jag är villig att ta. Alla som någonsin har lyssnat på Sune vet vad jag menar.

citat:

Varför skulle vi göra det? jag är inte sugen på knark eller t-sprit. Jag vill bara vara ifred!

"Sune läser i annonsen. "Flyken", ett romantiskt drama om fru Fletcher som blir kär i doktor Potter Sune blir blek. Skulle han sen en sån tråkig tråkfilm skulle han säkert drabbas av tråkmåsfeber inom en halvtimme och efter ytterligare 20 minuter skulle döden inträda. Det skulle vara ett sånt snabbt förlopp att ingen skulle fatta nånting. Helt plötsligt skulle Sune vakna upp i himelen. Där skulle Sune få träffa Jesus och Morfar och sin Skyddsängel. - Nu blev du allt överaskad va? skulle de säga och fnissa åt honom. Nere på jorden skulle ingen heller förstå ett dugg av det inträffade. Tidningarna skulle intervjua Håkan om hur knostig han tyckte att Sune blev några minuter in i den tråkiga filmen när Dr. Potter sa att han skulle sätta på sig en halsduk innan han gick till biblitektet skulle Sune bli grå i ansiktet och förlora medvetandet. och Vilket elände och sorgligt dessutom"


Åhh jag skrattar när jag skriver. Ni borde ge det ett försök.

Inga kommentarer: