tisdag, juni 09, 2009

Keep This fire Burning

för er som inte visste kanske det är läge att berätta att jag opererat båda axlarna. det kanske var på tiden att jag skriver i blogger eftersom det nu har gått 3 veckor sen operation nr 2. en vecka kvar med armen i slingen sen är det bara utför. hoppas jag. har i alla fall inga fler axlar att operar på nu det ser hoppfullt ut.

Annars då? jaa här är det typ 40 grader. Inte mycket likheter med Svensk sommar. Men jag saknar svensk sommar, även om pappa berättade att det va 8 grader när vi pratade senast. Det är min första sommar som jag inte spenderar i östersund och det har inte riktigt slagit mig än att jag inte kommer vara hemma på sm, yran med vännen och familj. läskligt faktiskt men det kanske är bäst att inte tänka på det för det gör väl ingen gladare.



Annars har jag också tappat det mesta av mina armmuskler. Mina axlar har krympt rejält och det känns konstigt att kolla på gamla bilder från i vintrar när jag faktiskt hade muskler på kroppen. titeln handlar om simning såklart. Jag saknar det obeskrivligt mycket, och även om det är jobbigt att längta så mycket efter någonting så är jag glad att jag är så laddad att komma tillbaka. fick några bilder från SECs i februari.. jag njuter och längtar.

Inga kommentarer: