torsdag, april 30, 2009

Personal Power

jag läser en book just nu som heter "focus on the good stuff." den handlar om uppskattning och att förvänta sig bra saker. boken innehåller övningar som ska hjälpa till att förbättra livskvaliten och hur vi ser på oss själva och framtiden. jag har ett råd och en övning jag vill dela med mig av. råd: förvänta dig politiva saker i framtiden. Trust that the universe will provide what you want. okej övningen.. i en dagbok skriv ned 5 saker du är tacksam för varje dag. det kan vara en person, en händelse eller något annat i ditt liv. Jag tänkte publicera mitt första 5 saker här:
saker jag är tacksam för:
1. Min familj
2. mina vänner
3. mina tränare som alltid bryr sig och sätter mina behov först
4. möjligheten att få plugga det jag vill samtidigt som jag får utöva den sport jag älskar
5. att mina operation gick bra och att jag återhämtar mig snabbare än förväntat.


nu är det er tur. vad är du tacksam för? kommentera occh berätta om det. behöver inspiration om jag ska skriva 5 saker varje dag i min dagbok.

hejdå!

Inga kommentarer: