lördag, april 11, 2009

operera mera...

jag har tänkt att skriva om operationen men jag har inte orkat. tänkte jag skriva om att jag skulle operera sen om att jag hade opererat men det har som inte blivit av.. men nu blir det av. med bara en hand och värk i axeln kommer anlägget bli relativt kort och sakna stor bokstav. för om du aldrig haar provat det förut så kan jag medela att en dators tangetbord är gjort för personer med tillgång till två händer och att skriva med en hand tär på tålamodet och krafterna. jag vet inte var jag ska börja. operarade mig i tisdags och det det var som de hade förväntat sig en labrum tear. nu måste jag ha armen i en skena i 4-6 veckor och efter 4 dagar är jag redan less. är trött mest hela tden och de första dagarna sova jag non-stop. vad mer kan jag berätta? oh ja.. tappade dessutom bort min iPod i måndags. dan innan operationen så veckan har varit sådär halv rolig. nu ska jag gå på rehab ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ida! Jag följer dina förehavanden så där med jämna och ojämna mellanrum. Nu måste jag få skicka särskilt varma kramar till dig. Hååll Uut!! De där halvroliga dagarna brukar ta slut, hur trista de än är!! Sköt om dig Tjejen, du har många suportrar här hemma, bara så du vet!!
Magda