söndag, november 23, 2008

nr 1, two to go

Första långbanetävlingen den här terminen. Och första veckan simningen faktiskt känts bra. Den här veckan har varit som natt och dag jämfört med resten av terminen och det känns grymt bra. Persade på 50 fritt i helgen. 1/10 vilket utan toppning var oförväntat. Tiden, 26.01 kanske känns lite irriterande men det är synd att klaga när jag aldrig varit snabbare förut. Var snabb på 50 men inte fullt så snabb på 100. hade 58.3 på frisimmet och 1.02.6 på fjärilen. feg ut men stark hem så det får jag ta med mig till framtiden. Nästa helg blir det SM kortbana, sen helgen efter det blir det US nationals yards. Allt i ett, och om allt går som jag vill kommer det gå snabbare och snabbare för varje avstamp. Vad som kommer hända vet bara framtiden, men jag vet att om två dagar sitter jag på ett plan till sverige.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du kommer till nationals! Då ses vi där:)