söndag, oktober 28, 2007

BRA OCH DÅLIGT

Innan jag åkte till Texas så skrev jag att tävlingen inte skulle gå dåligt. Att jag skulle simma fort och att det skulle gå bra. Det blev ett rätt av två möjliga. Jag simmade fort men det det slutade inte bra. 100 fjäril på fredagen var mycket mycket bra. Hade 55.6, vilket är typ 1.01.8, och kom 2a. Lördagen gick inte fullt lika bra. Hade jätteont i magen när jag vaknade, tränade på morgonen (tävlingen började inte förän 7.30 på kvällen), mådde ännu sämre, åkte till hotellet, sov, vaknade mådde ännu sämre, åkte till sjukhuset. En gång förut har jag legat på sjukhus. Det var när jag slog hakan i bassängkanten. Men den här gången var det mer grejer. Jag fick dropp, 4 påsar, röntgen, en annan grej... mådde inte alls bra. Det var lite skrämmade, men för att distrahera mig försökte jag inbilla mig att jag var mer i Greys anatomy. Det gick bra ett tag, jag hade en sjuksköterska som var "george". underbart. sen gick han hem och jag var uttråkad. Allt slutade ganska bra, jag mår fortfarande dåligt men... jag fick ju se sjukhuset. 6 000 dollar gick räkningen på. Tack försäkring!
I be back with more!

Inga kommentarer: